Audit juridic

DOCUMENTELE SOCIETATII: Se analizeaza statutul, actele aditionale , deciziile asociatului unic/ hotararile AGA, deciziile directoruluigeneral , contractele colective de munca, regulamente interne , contracte de cesiune parti sociale etc.

ACTE DE PROPRIETATE, contracte de inchiriere, contracte de subinchiriere, contracte de credit etc

POLITE DE ASIGURARE

DREPTUL MUNCII: Contracte individuale de munca, acte aditionale modificatoare, fisa postului, respectarea  procedurii de concediere, deciziile de concediere individuala sau colectiva etc

SITUATIA CREANTELOR PE CARE SOCIETATEA LE ARE DE INCASAT  DE LA TERTI SI MODALITATEA DE RECUPERARE A ACESTORA: Analiza se efectueaza pentru fiecare contract in parte, cu indicarea penalitatilor si a eventualelor sume prescrise.

Se descriu pasii de urmat in vederea recuperarii creanteloratat pe cale necontenciasa cat si pe cale contencioasa.

SITUATIA DATORIILOR PE ARE SOCIETATEA LE ARE FATA DE PARTENRII DE AFACERI( calitate de debitor): Analiza contractelor va oferi solutii de renegociere a acestora in vederea reesalonarii datoriilor ori de compensare a unor sume.

Se va putea lucra in colaborare cu departamentul financiar-contabil.

SITUATIA LITIGIILOR PE CARE SOCIETATEA LE ARE IN DERULARE LA MOMENTUL  DESFASURARII AUDITULUI.

 

Intrati in legatura cu avocatul pentru a solicita realizarea unui audit juridic, utilizand formularul de contact, prin email sau direct, la tel.: +40 742 300 584